Olen saanut jo otettua joitain ihan hyviäkin kuvia uudella kamerallani. Siinä on 24-kertainen zoom, FullHD-videokuvaus ja 16 megapixeliä. Eli siis se on kaikin puolin vanhaa kameraani parempi. Tässä vähän kuvia kaatopaikan lähistöltä.

Paikalla oli minulle uusi tuttavuus metsäkirvinen(?), joka oli melko pelokas.

Kuitenkin se poseerasi kiltisti. Ensin vasemmalle...

Ja sitten takaisin vasemmalle. Vartalo kääntyi, mutta pää ei pysynyt mukana. Kuvassa näkyy myös seuraava kuvauskohteeni.

 

"Tarkaileekohan joku minua?"

"Ihan kuin jokin outo hahmo katselisi minua tuolta lehtien takaa."

"Nyt se näkyy kunnolla. Aika pelottava otus."

"Parasta siirtyä puuhun nauttimaan välipalaa."

"Taas se sama tunne. Missäköhän tarkkailija nyt on?"

 

Veikeä pajulintu viihdyttää minua joka kerta niityn lähistöllä. Tällä kertaa sain siitä jopa onnistuneita kuvia :)